تستمع الآن

شاهد.. يسرا اللوزي ترد على منتقدي صورها: «بحب أتصور في كل حالاتي»

الخميس - ٢٧ يونيو ٢٠١٩

وجهت الفنانة يسرا اللوزي، رسالة إلى منتقديها بعد نشرها عدة صور لها من دون مكياج، وذلك عبر صفحتها الرسمية على موقع “انستجرام”.

ونشرت يسرا اللوزي، صورتين لهما بمكياج وأخرى من دون مكياج، مشيرة إلى أن كل مناسبة ولها ظروفها، موضحة: “بحب أتصور في كل حالاتي عشان الناس تفهم كل جانب في شخصيتي”.

وقالت اللوزي: “لما بتصور من غير مكياج، فيه ناس تقول وحش أوى كده! و لما أتصور بمكياج، فيه ناس بتقول من غير مكياج أحلى”.

 

View this post on Instagram

 

لما بتصور من غير مكياج، فيه ناس تقول وحش أوى كده! و لما أتصور بمكياج، فيه ناس بتقول من غير مكياج أحلى! الحقيقة إن فى رأيى المتواضع، كل مناسبة و ليها ظروفها و متطلباتها.. لو فى برنامج، أكيد لازم يكون فيه مكياج (ساعات خفيف و ساعات تقيل من باب التغيير مش أكتر).. أما لو فى التمرين أو نازلة أشترى حاجة فأكيد هيكون من غير مكياج! عادى يعنى، زى كل البشر 😂 أنا بحب أتصور فى كل حالاتى عشان الناس تفهم كل جانب فى شخصيتى

A post shared by Yosra El Lozy (@yosraellozyofficial) on

وتابعت: “الحقيقة إن في رأيي المتواضع، كل مناسبة وليها ظروفها ومتطلباتها.. لو في برنامج، أكيد لازم يكون فيه مكياج (ساعات خفيف وساعات تقيل من باب التغيير مش أكتر)، أما لو في التمرين أو نازلة اشتري حاجة فأكيد هيكون من غير مكياج”.

واستطردت: “عادي يعني، زي كل البشر.. أنا بحب أتصور في كل حالاتي عشان الناس تفهم كل جانب في شخصيتي”.

يذكر أن يسرا اللوزي ظهرت في دراما رمضان 2019، من خلال مسلسل “كلبش 3″، مع الفنانين أمير كرارة، وهشام سليم.

دارت قصة المسلسل، حول (أمير كرارة) سليم الأنصاري الذي يتقدم باستقالته من وزارة الداخلية ويتجه بعد ذلك لتأسيس شركة أمن، ويشاركه هشام سليم (أكرم صفوان)، لكن فيما بعد تظهر بعض الخلافات بينهما، تتحول إلى عداوة وصراعات.

المسلسل بطولة: روجينا، وياسر علي ماهر، وهشام سليم، وأحمد العوضي، ويسرا اللوزي، وماجد المصري، ومحمد علي رزق، وإسلام جمال، ودينا.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك